Krok za krokom
Ako si u nás vybavíte trvalý alebo prechodný pobyt v Bratislave? Je to jednoduché:1. Vyplňte a odošlite objednávkový formulár.
2. E-mailom vám pošleme informácie na úhradu platby za vami objednané služby.
3. Po zaplatení vám pošleme príslušné dokumenty. Podpíšete ich na matrike, alebo u notára.
4. Podpísané a overené dokumenty nám prinesiete osobne, alebo pošlete poštou na adresu sídla našej spoločnosti: Rezident servis s.r.o., Kadnárova 15, 831 52 Bratislava.
5. Prihlásime vás k trvalému alebo prechodnému pobytu na vami zvolenú adresu v Bratislave, o čom vás informujeme e-mailom.
6. Ak ste si objednali trvalý pobyt, do 30 dní sa dostavíte na klientske centrum v Bratislave, alebo na ktorékoľvek okresné riaditeľstvo Policajného zboru (oddelenie dokladov), kde požiadate o vydanie nového občianskeho preukazu s novou adresou trvalého pobytu (tento krok sa netýka služby “Prechodný pobyt”).
Kde nás nájdete?
V našich kancelárskych priestoroch v Bratislave na Kadnárovej 15. Pozrite si viac info a mapu.
Najčastejšie otázky
Na čo sa nás pýtate najčastejšie? Odpovede si môžete prečítať na stránke: Najčastejšie otázky.
Krok za krokom
Ako si u nás vybavíte trvalý alebo prechodný pobyt v Bratislave? Prečítajte si postup: krok za krokom.
Rezident servis s.r.o.
Byty a obchodné priestory v osobnom vlastníctve:
- Bratislava, mestská časť Dúbravka, Repašského 3,
- Bratislava, mestská časť Petržalka, Rovniankova 15,
- Bratislava, mestská časť Rača, Horná 1,
- Bratislava, mestská časť Rača, Kadnárova 15,
- Bratislava, mestská časť Ružinov, Levická 2,
- Bratislava, mestská časť Ružinov, Medzilaborecká 6